Kaos...

Jaha nu var det länge sedan igen! Förlåt till mina trogna läsare:)
Okej så här ser min situation ut för tillfället.
Jag bor hemma hos min pojkvän A i hans 2:a, han är allergisk mot Hoss men han låter mig bo här iallafall så jävla snällt ;)
Jag har gjort ett uppehåll i mina sjuksköterske studier med planer att börja den sista mars igen.
I morgon Måndag börjar jag med mitt favvo yrke.... Lastbilschaufför.... Jippie!!!!
Jag har barne varannan vecka och detta är första veckan jag är utan dom känns jävligt tufft.. längtar tiss på fredag då jag får ha mina änglar igen.
Jag och M kan komunicera igen det känns underbart. Hoppas att det blir en ännu bättre komunikation snart för jag mår jävligt dåligt och det blir inte bättre av att höra hur dåligt M mår... Tycker synd om honom...
I helgen har jag vart hem till min pojkväns föräldrar. Det var roligt men också jävligt tufft för hur det än är så är det viktigt med bra första intryck eller???
Idag var jag, A och A.s dotter på julskyltningen i Borlänge det var mysigt att strosa omkring där. Jag hade tänkt att Hoss skulle få vara med men jag glömde honom i bilen och kom på att han skulle ha vart med när jag mötte en pudel... Stackarn... 

Jag hoppas att mitt liv börjar lätta snart för det är JÄVLIGT jobbigt att vara så svart på insidan hela tiden. Det är ju inte bara jag som blir påverkad av allt mitt dåliga humör utan även människorna som står mig nära så till alla er FÖRLÅT men jag ska försöka kompencera det  när jag mår bättre.

Just nu är A och hämtar min kompis M anledningen till att han åker är för att jag druckit en starkcider och han folköl så då erbjöd han sig. M verkade arg så jag misstänker att detta kan bli en lååång kväll med mycket prat.

Ja jag måste erkänna jag har misslyckats med min sluta röka grej det varade i 3 veckor men när jag gråtit konstant i 3 veckor så tänkte jag att nu skiter jag i detta å börja röka igen!!! Faaaaan


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0