Mår bra idag... ;)

Ja idag tycker jag att jag mått jävligt bra måste jag säga det var LÄNGE SEN!!!!
Var å hämtade nycklarna iallafall Lägenheten känns jävligt NICE!!!
Det var badkar så ungarna är överlyckliga...

Jag ska få välja tapeter till ungarnas rum och vardagsrummet de e å nice.

Jag å ungarna var upp till lgh å kollade å dom var nöjda å tyckte vi skulle sova där inatt :)
Hoss är inte lika impad dock han sprang runt och grinade men han får fan bita ihop för där ska vi bo!!!

Nu har jag gjort ungspannkaka som var beställt så nu är de bara sätta sig å äta ha de bäst alla som kollar bloggen;)

Love u all

Kommentarer
Postat av: M

Ja det var ju bra Grattis och lycka till

2007-12-11 @ 18:39:24

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0