11/4-08

Då var livet i full gång då... slut på smekmånad och paraplydrinkar... för det är exakt precis så mitt liv har känts fram tills den 31/3...
Den måndagen förändrades mitt drastiskt och jag var tvungen att börja fungera som en vuxen människa igen kliva ur min dvala snacka om chock... Ja nu har det gått ett par veckor in i mitt vuxen liv och jag känner att jag kan hantera situationen något så när ;)

Så praktiken känns nice trivs kanon är helt slut bara... ocyh i datg yhar jatg yhaft mitt första seminarium ocyh det gick kanon.. Trivs kanon i min grupp och jag hade presterat kanon idag gissa om jag myyyyser. har hänt massor men jag e för trött för att skriva godnatt :)

Kommentarer
Postat av: Man och mode

Hallå där! :) Tänkte bara tipsa dig om min tävling om 500 spänn i presentkort, läs mer här: http://manochmode.blogg.se/1207422842_tvling_vinn_500_krono.html Ha de göööött :D

2008-04-11 @ 22:26:25
URL: http://manochmode.blogg.se

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0