Hej hopp!!!!

ÄNTLIGEN!!!!!!!!!!!!!!!!!!!

Nu ni kära läsare har jag kommit tillbaka till livet och det känns underbart!

Nuvarade livs status:

1. Egen 3:a

2. Två underbara döttrar som börjat stabilisera sig

3. En underbar pojkvän

4. Underbara vänner som sopat upp skärvorna och hjälpt mig att sätta dom på plats igen för att jag ska bli en fungerande person igen.

5. En totat krachad ekomomi

Min lägenhet är en mysig 3:a på 77 kvadrat. den är mycket spartanskt inredd (har flera skåp som står tomma).
Problemet med lägenheten är att jag inte riktigt kan känna att det är hemma hoppas att det kommer inom en snar framtid.

Barnen harlungnat sig och börjat återgå till den normala rytmen eller den rytm som är normal för tillfället. Dom är vana att det inte finns pengar i överflöd, att mamma har en kille, och att dom bor varannan vecka hos mig.

Min pojkvän då... Ja jag ska ärligt säga att det inte är någon picknick att inleda en ny relation med en okänd person när man själv är en totalt trasig individ.
Det har vart ett par vingliga veckor men äntligen har vi hittat en stig som passar oss båda och jag känner att jag kan slappna av i vår relation.

Mina vänner som har suttit och lyssnat på mig när jag bara pratat om mig och mitt. Gråtit och vart dum om vart annat. Jag är så tacksam för att ni har stått ut med mig för jag har inte gjort det själv. Jag har vart så långt ner på botten och haft så många lager skit över mig att jag inte har velat komma upp till ytan igen men ni har fått mig att inse vem jag är och förklarat att jag måste komma upp till ytan igen TACK!!!!! 

Till mina andra vänner som jag totalt har tapat kontakten med under denna tid.
FÖRLÅT men jag har inte vart en person att umgås med och är inte det nu heller men snart är jag tillbaka skadad med jag lever. Vi hörs snart men massor med kramar fram till dess:)

Ekonomin är totalt körd i bott och jag gör mitt yttersta för att få det att fungera har väl några ideer hur jag ska göra för att få den att fundera bra igen men dom behåller jag mig för mig själv ;).


Hoppas jag har möjlighet att skriva igen snart för jag är utan internet för tillfället.
Massor med kramar Karro

Kommentarer
Postat av: Marie

Spartanskt? Då passar det utmärkt med lite förstärkning i möblemanget!

2008-01-24 @ 19:14:39
Postat av: Marie

Mattias vill ha sitt garage tillbaks, när kan du hämta byrån?

2008-02-15 @ 13:32:28

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0