Söndag 16/3

Ja tyvärr blir det långt mellan mina blogg inlägg...
Har fått påtryckningar från flera håll att dom saknar att läsa om mitt patetiska liv...

Så vad har hänt då...

Ja jag bor varannan vecka i min trea som fortfarande är rätt spartansk men jag har kommit på att det blir rätt lätt att städa då :) (vilket behövs när man har en gigantisk schäfer som tappar päls så jag börjar allvarligt tro/hoppas att han kommer att bli en tysk nakenhund) ;).
När jag inte bor i min trea bor jag i min underbara pojkvän A´s lägenhet (behöver städa där också för tro det eller ej Hoss tappar lika mycket päls där också).

Jag och A var på en kryssning och "lärde känna varann" MYCKET MYSIGT...

Jag börjar skolan om 15 dagar det känns skit läskigt men ett måste... Börjar fundera på om jag verkligen valt rätt... är inte lastbil min grej egentligen???

Just nu ligger jag i A´s säng och lyssnar på när han och R repar in för kommande spelningar. Låter både bra och inte...

Var hemma hos mamma och pappa igår med barnen och A och vi hade skit trevligt vi bestämde hur vi skulle göra över påsk och jag ser verkligen fram emot fredag!

Jag trodde inte att man kunde känna sig så kär och lycklig som jag är nu! Har aldrig kännt så här någonsin och det är underbart!!!!

ÄLSKAR DIG ANDERS!!!!!!



Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0