16/11-2008

Min vän är nu tillbaka på säter och kommer att må bättre så småning om.(föhoppningsvis) det är fruktansvärt att stå brevid och se en människa rasera. Tänker på dig gumman!!!!

Jag satt och pratade med polare ang bloggar.
Vi tycker att det är mycket upplyftande att läsa varandras bloggar. Något som är favoritämnet är VARFÖR  man bloggar...
Jag bloggar för att få skriva av mig. Ge mina vänner att få en möjlighet till uppdatering i mitt liv. Spara ett telefonsamtal :). Vi kom fram till att det är vanligt att människor skriver att andra människor är snokiga och läser på andras bloggar... HALLÅ varför bloggar man jo just därför man vill att andra ska läsa det man skriver. Vill man skriva ngt privat så kan man skriva i en vanlig dagbok som bara är avsedd för en själv...

Det ena leder till det andra och tillslut var samtalet inne på Heta linjen som fanns när jag var yngre.
Det innebar att man ringde ett nummer och sen kunde man vara 4 st som pratade samtidigt på linjen.
En av mina vänner hade provat att ringa detta nummer och bara lyssna. Då var det två människor som hade ett samtal och en tredja part lade sig i samtalet varpå den ena i samtalet talar om att den tredje parten inte ska lägga sig i.
Om jag vill ha ett privat samtal ringer jag inte via Heta linjen, jag ringer upp den det berör eller träffar den personen. ha ha kul reflektioner bara...

Vad har hänt idag då...
Jo jag har hjälp min pappa att göra klart ute inför vintern. Haft en kanon mysig dag med barnen. Hämtade Alva kl 12 från Rebeckas pyamasparty.
Dom hade inte sovit mycket men man vet väl hur det är med 4 tjejer i samma rum... Sen åkte vi hem och jag började med lasagne... Sen kom älskling och ett bonus :). Vi va till ett par vänner och erbjöd våra tjänster och som tack fick vi en flaska vin och jag en smärtade axel ;)

Nä nu ska jag muffla med med gullisarna.

Malin tänker på dig!!!!!!!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0