Kära dagbok...

Ja ja jag vet det har vart 100 år sedan jag skrev ngt igen. förmodligen har ni slutat läsa också men då får väl min blogg flyta i cyberrymden alldelens ensam då :)

Vad har hänt i mitt liv då.... Massor!

Universums mittpunkt och VBK var på Teneriffa. Helt UNDERBART!!!! Några bilder som bevisar detta följer nedan...
(I dagens samhälle måste man kunna bevisa allt, med t ex fotografier som jag gör nu) 
Va fan står det??? Finns det san miguel?

ET phone home. (Observera datumet i det nedre hörnet på bilden ovan)

Gissa om jag frös...

Havet
'
Gissa vem som fick blomman... Faktist den enda blomman under hela resan som saknade myror. Kändes bra då jag hade dom i håret ;)

Med tanke på hur dom körde där nere så skulle jag aldrig sätta mig i ngt dyligt...nykter... och det var jag när vi var vid den där..

ok inte helt nykter...

fin mur...
(Bilderna har godkännts av de berörda parterna innan publicering
eventuella namn är fingerade)

Annars då...
Jo jag har jobbat X-tra lite grann det känns kul... Kliva upp kl 03:30 för att kliva ut i en snöstorm. För att vidare sätta sig i en kall bil. för att sedan förflytta sig in i en ännu kallare lastbil. För att sedan kliva in i ett kylrum och en frys där du ska tillbringa de 2 nästkommande timmarna. Skit kul verkligen. och tro inte att det roliga är slut då.
Det är nu det börjar...
Sätta dig i den kalla lastbilen igen och köra dalarna runt på 10 timmar. under de tiden stannar du ca 25-30ggr och tar av olika saker som andra människor vill ha. Vissa av människorna vill dessutom att jag inte ska känna att jag går tomhänt därifrån, så då ger dom mig massa saker tillbaka... Ibland är sakerna jag får trasiga men det säger jag inte till dom för då kanske dom blir ledsna.
När jag har åkt runt och bytt saker med alla som vill då åker jag tillbaka till kyl och frysrummet och är där en timme till.
Skit kul!!!!
Nä nu ska jag sova kl är 20,42 och jag är hemskt trött.
Puss alla som vill
Ps. Har en fråga till etern... Om du känner någon som lider av psykiskt ohälsa. (och har gjort länge) Så dåligt att Säters sjukhus kanske kan vara ett alternativ igen ska man hjälpa den tillbaka dit då!?! Ds

Kommentarer
Postat av: Malin

Ang din fråga till etern, hmm handlar nog om vem det är men är det rätt person absolut ;p...

Najs att du börjat blogga igen :)

2008-11-14 @ 12:06:18
URL: http://theangelinme.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0