Snö

Idag blev jag väckt av Tilde som med glad stämma förklarade att det var snö ute.(mamma det är alldelens vitt ute men ser inte gräset).
Klev upp och konstaterade att bilen inte var översnöad phuuuu.
Kollade Alva som låg nöjd i sängen lekandes med sin mobil, inte helt otippat:).
Fixade frukost och körde dom till skolan/lekis. För tillfället väntar jag på att borlänge sjukhus ska ringa mig då Tildes eksem bara blir värre och sprider sig känner mig rätt maktlös kan jag lova.
Jag smörjer och smörjer, olja i samband med dusch/bad.
Vad mer kan jag göra har någon något förslag?

ska ringa ett kul samtal efter 10 idag väntar med spänning ;)

Puss så länge


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0